۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸

امام جمعه موقت ایلام:

دفاع مقدس الگویی عملی و موفق برای دنیای اسلام است

دفاع مقدس الگویی عملی و موفق برای دنیای اسلام است

ایلام-امام جمعه موقت ایلام گفت: دفاع مقدس الگویی عملی و موفق برای دنیای اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس، ارزش‌های آن و خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام و جانبازان است.

وی با بیان اینکه شهدای ما اقشار مختلفی بودند که برای ایران اسلامی، عظمت و اقتدار ایجاد کردند، گفت: نقش علمای استان و شهدای روحانی از جمله آیت الله حیدری ایلامی به عنوان یک مجتهد بزرگ در دفاع از کیان اسلامی برجسته بوده که باید بیان شود.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در رأس حفظ فرهنگ مقدس قرار دارند و همواره بر برگزاری یادواره‌ها و زنده ماندن نام و یاد شهدا در جامعه تاکید کرده‌اند، گفت: شهدای مدافع حرم به برکت همین یادواره‌های شهدا در برابر دشمنان ایستادند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروز دفاع مقدس الگویی عملی و موفق برای دنیای اسلام و جبهه مقاومت تبدیل شده است، ابراز کرد: دفاع مقدس، سرمایه بزرگی است گرچه دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ جهاد و ایثار است اما حفظ و حراست از این فرهنگ ارزشمند لازم است.

وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) اظهار کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال، امت اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاد، اسلام منادی وحدت و اتحاد بین امت اسلامی است، هرچه این وحدت بیشتر باشد توطئه‌های دشمن خنثی و موجب استیصال دشمنان می‌شود و امت اسلامی مقتدر خواهد بود.

کد خبر 6230929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha